Tuesday 9 October 2012

Bersarang ......

Fuhhhh ! Fuhhhhh ! Fuhhhhhhh !

Banyakkkkk Nyaaa Habuk dLm Blog aKu nieyh ! Gilerrr xberHabuk ! Lamaaa sgt xUpdate Blog Nieyh. Mcm2 Binatang dh yg Menumpang buat sarang. hahahahahah


Assalamualaikum......................
3 Bulan dh Xupdate Blog Nieyh. Bukan sbb Merajuk Mahupun Kcewa Tp DiRi ku sungguh xda Masa Nk Menaip Pjg Lebar :')
Selama Ni Aku Begitu Asyik Mmbca BLog Org Lain shingga Kan aku Lupa Yg aku Pun ada bLog Yg PerLu di KAFANkan Dek bgitu lama xupdate hihihihih

Saat Menaip Entry Ni aku ada kT Opis. Keja da setel. So Agak ada Masa Nk update Blog aku Utk kali Ini wlponnnnnnnnn Tak Benda Yg aku nk CitaKan aku Gagahkan Jua Menaip..

Actually Byk Bendaa Yg dh Berlaku dlm masa 3bln Nieyh. Ada Yg Hepi & ada Yg sedih. Tp X kisah la smua Tue Aku anggap Sbgai Dugaan sbgai Manusia yg Hidup dLm Dunia nie :) Semuaa Mnusia Penah DiUji, dan Terpulang pd Kita La nk Harungi & selesaikan Sesuatu msalah tue Kan ? :)

Tp Cukup Laa Aku Kata Kan Yg aku TERSANGAT laaa BAHGIA skrg... wahh ayat mcm dah kwin dengan Nazim Othman . hakhakhak... Bahagia sbb Org2 skliling aku xPutus2 Nk Hepi & Bahgiakan aku.. Family,Kawan2,Jiran2 & Encik BF.

Cuma Yg Memeningkan & Memualkan Aku semenjak 2 Menjak Nieyh ialah Aku Pening Nk mikirkan Warna apa Yg ssuai Utk aku Cat Bilik Tidur :( Di sebabkan Bilik aku agak sempit sO aku nk Cat bilik Aku Utk Klihatan Luas n Selesa. Cat Yg ada Skrg Masih Okee tp Warna agak terlalu soft & sebenarnya rasa agak mmbzir klu dicat yg Lain sbb Baru jugak la bilik tu di cat, Cuma mslahnya aku Jaa Nk Ubah Angin Cikit. hahaha Dengan Bantuan Encik Google Tersayang Aku dh Jumpa Warna2 Yg aku rasa agak cantik & Xmenyakitkan mata Aku utk Memandang. Tp Aku belom cmfm Lg nk Warna Yg mcm Mana. Soo Kita Lyan kan aja laa Gmbar2 Yerrr :)








SOoo Itu jaa Stkat Ni yg bekenan Di Hati... Klau Bilik Aku sudah Di Cat nnty Akan Ku Update di Blog Nieyh... Tp Klau Xmenjadi Aku Senyap Kan Ajaaa Lahh Yer  hahahahaha. Ok iTu saja. Lagipun Mahu Kemas2 & Pulang Ker Rumah...

Bubyeeee................... :)


No comments:

Post a Comment