Tuesday 3 July 2012

I'm Back !

Assalamualaikum......


Dek Kesibukan Hal Duniawi...Tak Ketemu Masa Utk BERBLOG ! T_T"
Saya Sebagai Seorang Pekerja Yang Berdedikasi & Berwawasan adalah amat sukar utk ada masa Terluang  (Tolong jangan Percaya Kata2 Ku) hihihihi

Pejam CeLik..Pejam Celik...Pejam & jangan Celik dh ! hahah actually tak sangka yg aku Sudah FullTime Bekerja. Ada Duit sendiri. and Suka2 Hatii Nk abeskan Duit tanpa ada Halangan ! Oyee ^__^
Bagi aku Berabis Duit Dengan Bershopink adalah Hadiah Utk diri sendiri. Di sebabkan Penat Bekerja sebulan So Rasanya tak salah laa kan Nak Berhabiskan Duit cikit  TAPI yang penting still ada Utk simpanan Masa depan ! Giiitewww kn :)

Bilaaa Dah Bekerja Nih..Rinduuu Plak Zaman2 Muda aka Zaman Sekolah2 dulu...
banyak sgt kenangan suka & duka Menjadi Seorang Pelajar...
Dari Sekolah Tadika..Rendah..sampai La Menengah...
Dan Yang Paling Rinduuuu Sekali adalah Nk Pakai Baju Uniform Sekolah ! 
Bajuu Putih Berseri dan Kain Biru Mudaa itu :)
Aku Cukup Bebal Nak ion Uniform nieyh !
Buatt Plak masa Zaman2 Baju Warna Nila (nak bagi warna biru) T_T Tiap2 harii laa aku rendam ! haishhh
Pas Tu plak zaman Letak Lilin (gosok lilin kat tudung) Tu lagi satu hal !
Konon2 Nak Bg Tudung Tu Terbentuk dengan Elok laaa kn...  
kadang2 rasaa dengan muka2 aku sekali Keras :'(

peLik2 btol kan.. Zaman Sekarang Ni ada lagi ka x Eyh budak2 buat gitu? hihihihi


Pic Ni Masa Form5 kat Sekolah Teknik

Zaman2 Ni lahh Mula nk Berkawan2... Bercinta2 Euwwww ! (kecuali aku) =p
Seronok Sebenarnyaaa... Nak Patah balik Ke Zaman Ni Memang Tak la Kan ! hihihi

Soo.. Bagi Mereka2 yang Masih Bersekolah...Manfaatkan Lah Usia Ketika Menjadi seOrang Pelajar !
Bilaa Dh Tua Mcm aKu nih Baru La Tehegeh2 Rasa Rindu Bagaiiii nk Pegi sekolah laa ! nak Belajar Bersungguh-sungguh la ! nak pegi Kelas Tambahan la ! taK maw tido time perhimpunan lah ! Nak Buat jamuan Hari Raya La ! hahahah 



Daaaa........... ^____^










1 comment: