Thursday 6 December 2012

SWeet 23

Assalamualaikum............

    Syukur Pada Ketika Menaip Entry Ini Usia Ku Sudah Menjangkau 23 thn 1 bln 13 Hari.... :')
Pd Usia Ini Mcm2 Yg dh Lalui, Byk Pngalaman Yg dh Di tempuh... And Yg plg Penting Alhamdulilah Kerna Masih di beri Masa & Kesempatan utk Bernafas Di Bumi ini :')

    Niat Utama adalah Nak Update Psal BUFday Aku. Tp di sbb Kan Cita Tue dh Lama a.k.a Basi.. Nk Cita Pon Feel Dh KUREng.. Hahahahahaha

     Thn Ni Bufday Aku Clbrte Awal Bbrapa Hari di Sbbkan Clbrte skli dgn Anak Buah Aku 'ELMAN HARRAZ'... (Wlpon Xbpa suprise Sbb Aku dh Mmg twu Dorg nk Clbrte) hakhakhak Ktorang xdalaa buat Bufday Party Yg pgl 1 Kmpung ada Badut2 Smua Tue. Kitorang wt simple jerr... Private Party yg Dihadiri Kerabat2 Terdekat saja hihihihi... Menyanyi Lagu Bufday utk Aku pon antara Dengar dgn Tak jaa Sbb Semua Sibuk Nk Mkn Ciiisssss  !









     Actually, Last Year Lagi dh Request Cake ELMO Untuk Birthday Thn Nieyh. Tp Akak Aku cakap Elmo dh Xda Yg ada ANGRY BIRD ajaa. hahaha Bole aJerrr Laaaaaa... so cake Elmo Kita Bawa Ke Next Year pnya Brthday Party.. :)

    










    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa beLom Abis Lagiii.....................












    Itu Story Clbrte dgn Family............ Now Nk story Pasal Clbrte With MY ENCIK KESAYANGAN ..
Sbenarnyaa dh Lama En.Bf Plan nk dtg sini Sbb dh Lama sgt dia Xdtg Penang. Soo Waktu Yg Paling Tepat n Yg paling Bgus skli Adalah Time Bufday Aku Lah Law Nk Mari pOn. hikhikhik Acctualy dia mmg dh plan agak awl Utk dtg sini. Aku nih dgr kn Aja lah. Mls nk Excited Kunk dia Tak Jadi Plak... Di sbb kan Dia Org Jauh sO Memakan Masa Yg Lama Nk tgu Dia smpai. Maklum Laa Dari Teregganu Ke Penang. Kebetulan En.Bf Nk sama2 countdwn birthday (tepat 12.00am kot) so dia pon smpai Laa kt Penang pkul 7.20 pm 22 Oktober.... Dh smpaii pOn mlm kan... sO xdalaaa Jalan Mana2 pOn... Just Tapau MCD n Lepak2 ajerr Smbil tgu Hari Tua Ku.... Hohohohoooo Tp di sbb kan Keadaan Cuaca n Faktor Fizikal En.Bf yg Mcm Keletihan Yg Mengantuk TERamat Tue aku pon Ambil keputusan Untuk Blk Umah Jerr before pkul 12. Tak Kisah Laa kn. Tak Bole pentingkan Diri Sendiri Hahahahah

     Before blk Umah Tue En.Bf ada tanya Nk Hadiah Mlm ni Ker or Esok jaaa... Di sbb Kan Sifat Aku yg Tak Mengerti Apa itu Makna Sabar maka Aku pOn nk Hadiah Mlm Tue JUgak ! Nak Jugak ! Nakk ! hahahaha Tp X sngka Dia Buat Lawak ape Tah n dia Cancel Tak Nak bg Tgk n Tgu EsOk nye Ajaaa. Cissssss ! Mybe dia Lihat Diri Aku Perangai sgt Huduh Bila KeTidakSabaran Melanda Hakhakhakhakhak Haisshh saborr jala Awk eyh dpt awekssssss mcm sy Nihhh :D

    Keesokkan nyerr Aku lah Manusia yg plg Awal Bgun Tido.. Mklum Laaa 'Bufday Girl' kan mana nk Lena Tido Nyerrr.... Celik jer mata Terus Tgk HP...Baca Msj Dari Kawan2...n Terus Col En.Bf tnya dia dh Bangun Belom. So Aktiviti pd Hari tu Just kua jalan2 jer... Di sbbkan En.bF nk kena Gerak blk Terengganu malam tue so agak Hank kepala ni nk Pikir mana Tmpt yg dkat n Mnarik utk Bawa dia. Last2 Lepak Mall n Tepi pantai jaaa.. Pastu Bawa Pegi mkn Pasemburr. Sbb dh Lama dia mengidam nk Mkan. Byk kali sebut Nk mkn pnselbox nk mkn pnslboX ! hahahahaha Pelik kan Pangai Org ckp Pasembur dia sebut pnselboX. Haiishhhh T_T"






     Haaaa itu ajerrrr nk sToryyyy pasal MY birthday..... Simple..... Yg Penting Byk memory Baru Tercipta... TQ TQ TQ :)

     OWWwhhhh Yerr.. sblm TerLupaa Aku dah dpt Satu2 Nyerr Hadiah Bufday Utk Thn Nieyh.. Last Year Dpt Bear2 Bam2 Yg Demok n Berbulu Perang Itu.. This Year dpt Nieyh..





     Hikhikhikhikhikhik (gelak sukerr) Tima Kasihhh Awak.......

No comments:

Post a Comment